Recruitment




Apa yang saya semaikan sekarang, bukan hanya ‘benih usaha’ yang kosong. Tapi apa yang saya akan tuaikan dikemudian hari nanti, adalah semata mata untuk ibu & ayah saya, keluarga  dan diri saya sendiri.

Biarpun saya terpaksa korbankan masa dan tenaga/membanting tulang siang dan malam. 

Saya percaya, kalau usaha kita kuat dan dengan cara yang betul, inshaAllah Allah akan permudahkan urusan kita. 

Saya doakan, sahabat sahabat yang lain berjaya dan dipermudahkan segala urusannya dalam apa jua bidang kalian buat. 

And if ada yang mahukan service saya dalam urusan Takaful Medical Protection, hibah dan investment  boleh contact saya.

Aznil Azmi
AIA Life Planner
011-37274820

#AIATakaful
#AIAAznilAzmi
#KongsiKongsiAIA
#1hari1ilmu

Credit : Muhammad Khilfi Khairul Asman
              Maya Omar


Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko