realme 6 Pro

Mana-mana pemilik realme 6 Pro di sini ??? Anda pasti tidak boleh berhenti menggunakan ciri 64MP untuk merakam detik indah anda seperti saya! Bukankah foto itu kelihatan cantik atau saya yang menjadikannya cantik๐Ÿ˜œ #6CamerasProDisplay # ShotOnMYrealme6Pro #realPro @realmemalaysia
Selamat Hari Raya kawan-kawan !!!! Rasa ingin menunjukkan kepada anda salah satu gambar sudut lebar kegemaran saya dengan realme 6 Pro sebagai hadiah Raya anda, sangat menyukai hasilnya! Tidak sabar untuk menggunakannya untuk merakam banyak lagi foto sudut lebar dan pemandangan pemandangan selepas MCO. # 6CamerasProDisplay # ShotOnMYrealme6Pro #realPro @realmemalaysia
Confidence is king ๐Ÿ‘‘ Bagaimana Raya anda setakat ini, saya sangat seronok dengan ciri slo-mo ini, tidak dapat berhenti! Cara terbaik untuk dihiburkan dalam tempoh selesa ini untuk saya terima kasih kepada realme 6 Pro. Mana-mana yang suka slo-mo di sini beri tahu mereka la, jangan malu-malu, kita berada dalam kumpulan yang sama! #6CamerasProDisplay # ShotOnMYrealme6Pro #realPro @realmemalaysia

Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko