When I'm skinny af


Sewaktu sekolah dulu, aku seorang budak yang boleh kata agak nakal ar. Bergaduh sana sini, mengutuk sana sini, cari pasal sana sini, buat macam2x. Dahla badan kurus keding tapi berani gak la buat pasal macam2x. Orang duk gelar macam2x ngan nama yang pelik dengan kekurangan yang ada pada diri aku sebenarnya. Siapa yang kenal dari sekolah dengan aku dulu tahu la apa benda orang duk panggil aku dari sekolah haha.
-
Tapi tulah yang bagi aku kekuatan untuk berusaha lebih lagi dan buktikan dekat semua orang yang aku ni boleh ubah diri aku. Start dari diploma aku start men bar pastu slow2 men gym sampai habis degree. Alhamdulillah konsisten sampai sekarang. Kadang2 member aku ada tanya kau ni asyik ngan gym ja macam takdak life. 
Tapi bagi aku gym ni dah ibarat lifestyle, habit, aku dan ibarat peneman hidup ar dia stay ngan aku dari zaman kurus keding sampai la zaman aku sekarang. Dialah yang bagi aku confidence, motivation, disiplin dan kekuatan untuk aku menempuhi cabaran dalam hidup. -
So, pada orang di luar sana aku percaya kita sebenarnya boleh berjaya apa jua dalam hidup kita boleh buat dengan fokus, disiplin, kerja keras dan percaya pada diri kau. It just takes time, cepat atau lambat. Usaha sehabis kuat dan serahkan segalanya pada Allah s.w.t. In Shaa Allah kau berjaya.

Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko