FINAL EXAM IV

Vintage shirt, Topman trouser, Misope loafer, Topman sunglass, Topman belt, Seiko watch



Hello! This is my fourth clothing for FIN 242 exam is known as the Fundamental of Finance. I decided to cut my hair because it feels like a burden I have to bear you know. I have to think many times before I cut my hair for fear of regret. Unfortunately, the regret came when I choose to wear polo shirts during the exam because of the atmosphere in the examination hall is very cool. But thank God because of the questions in the exams are more or less similar to what I've learned.

Stay tune for the last Final Exam looks...




Hello! Ini adalah pakaian yang keempat saya untuk FIN 242 Peperiksaan yang dikenali sebagai Asas Kewangan. Saya mengambil keputusan untuk memotong rambut saya sebab rasanya seperti sebuah beban yang perlu saya pikul anda tahu. Saya perlu berfikir banyak kali sebelum saya memotong rambut saya kerana takut menyesal. Malangnya, penyesalan tersebut datang ketika saya memilih untuk memakai baju polo semasa peperiksaan kerana suasana di dalam dewan peperiksaan itu sangat sejuk. Tetapi alhamdulillah kerana untuk soalan-soalan dalam peperiksaan adalah lebih kurang sama dengan apa yang saya pelajari.

Nantikan untuk Final Exam looks yang terakhir...

Photos Courtesy of Azmil Daniel

Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko