BQ 1309





Uniqlo polo shirts, Hi Style trousers, Clarks brogues, Seiko watches



Thanks to the car's owner who happens to parking the car on the day. I put a bit of a surprise on the dress by wearing green pants. Once a week I will try to wear colored pants so I will not get bored with just basic wear colored pants like black, brown, dark blue and so on.

To anyone who wants to wear colored pants, they should be brave enough to wear it because everyone has an opinion on the application of colored pants. Be yourself, if you are not comfortable with wearing colored underwear does not matter ... you can also just wear basic colored pants.

Ok, bye. I have to revise for final exams approaching soon.


Terima kasih kepada owner kereta ini yang kebetulan parking kereta pada hari tersebut. Saya letakkan sedikit kejutan pada pakaian dengan memakai seluar hijau. Seminggu sekali saya akan cuba untuk memakai seluar berwarna supaya saya tidak akan bosan dengan hanya memakai seluar yang berwarna basic seperti hitam, coklat, biru gelap dan sebagainya.

Kepada sesiapa yang ingin memakai seluar berwarna, mereka perlulah berani untuk memakainya kerana setiap orang mempunyai pendapat terhadap pemakaian seluar berwarna. Jadilah diri sendiri, jika anda tidak selesa dengan pemakaian seluar berwarna tidak mengapa...  kamu boleh juga hanya memakai seluar yang berwarna basic.

Ok, selamat tinggal. Saya perlu mengulangkaji pelajaran kerana peperiksaan akhir yang bakal menjelang tidak lama lagi.


Photo courtersy of Muhammad Faez

Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko