Bomber





TOPMAN bomber, BRITTANIA trousers, CLARKS shoes, TOPMAN sunglasses



I'm having some difficulties to snap a picture and also having people to snap it for me. As you can see, most of my picture been snapped from handphone. Now, i'm still trying to keep money in order to buy a camera. My preferences for camera is simple, not so big, affordable and enough to ensure quality picture for my blog.

Do you have any recommendation for the camera?




Saya menghadapi masalah untuk menangkap gambar dan juga mempunyai orang untuk  menangkap untuk saya. Seperti yang anda lihat, kebanyakan gambar saya telah terputus dari telefon bimbit. Sekarang, saya masih cuba untuk menyimpan wang untuk membeli kamera. Pilihan saya untuk kamera adalah mudah, tidak begitu besar, murah dan cukup untuk memastikan gambar yang berkualiti untuk blog saya.


Adakah anda mempunyai apa-apa cadangan untuk kamera?

Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

Econeko