LOOKBOOK #JUNE





This is a new column in my blog,which is I thought will be much easier for all of you to see my variety of style. June has been a very challenging month. There are many different outfits I has tried. 

Not to forgot, I would like to congratulate to Kelantan FA for their yesterday win in the FA Cup final. They totally deserved it.

Finally, I hope that in this coming month which is July,will be more fun to me. It's a fasting month.
Happy Fasting to all muslims!



Ini adalah ruangan baru dalam blog saya, yang saya fikir akan menjadi lebih mudah untuk anda semua untuk melihat pelbagai gaya saya. Jun telah menjadi bulan yang sangat mencabar. Terdapat pakaian yang berbeza saya telah cuba.

Tidak lupa, saya ingin mengucapkan tahniah kepada Kelantan FA untuk hari ini mereka menang dalam perlawanan akhir Piala FA. Mereka benar-benar berhak.

Akhir sekali, saya berharap bahawa dalam bulan ini akan datang yang merupakan Julai, akan lebih menarik kepada saya. Ia adalah bulan puasa.
Selamat Berpuasa kepada semua umat Islam!

         fan me in lookbook.nu here: LOOKBOOK

Credit to IAMGALLA

Comments

  1. amazing style and blog! keep it up! :)


    http://deersinwonderland.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

HIDUP SEBAGAI LELAKI