BLACK & WHITE





Vintage shirt, TOPMAN trousers, PRIMAVERA shoes, Vintage tie, TOPMAN sunglasses



Monday is  a formal day for my university. It is compulsory to all of students to wear shirt and tie. But, sometimes I tend not to wear tie. I will only wear it if matches with my cloth.
Basic colour like I'm wearing which is black and white it's easy to match up. You just put it on when you are late to class like me.

Isnin adalah hari rasmi untuk universiti saya. Ia adalah wajib untuk semua pelajar memakai baju dan tali leher. Tetapi, kadang-kadang saya tidak cenderung untuk memakai tali leher. Saya hanya akan memakai jika ia berpadanan dengan pakaian saya.
Warna asas yang seperti saya pakai iaitu hitam dan putih ia mudah untuk dipadankan. Anda hanya pakaikan ia apabila anda lewat ke kelas seperti saya.

Photos Courtesy of DEN


Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

HIDUP SEBAGAI LELAKI