FINAL EXAM V


Topman varsity, Beverly trouser, Clarks brogue, Topman sunglasses




Finally, this is my last outfit in the final exam, in which the subject is Statistics (QMT 181). In all final exam looks, I was wearing a shirt, tie shirt, cardigan and I thought of wearing a jacket because I don't wear it to the final exam yet. Usually to ease me in choosing clothes, I always hold the principle that when choosing clothes is to look different every day.
 
 
All right, that's it my outfits from Final Exam I to V for 5 subjects of the final exam . Happy holidays to all students. I hope you enjoy the semester break. In the excitement do not forget the final exam results will be out soon. You can enjoy but don't too much
 Chow!
Akhirnya, inilah pakaian saya yang terakhir dalam final exam, di mana subjeknya ialah Statistik(QMT 181). Dalam semua final exam look saya, saya telah memakai kemeja, baju kemeja dengan tali leher, kardigan dan saya terfikir untuk memakai jaket kerana saya tidak memakainya ke final exam. Biasanya untuk memudahkan saya dalam memilih pakaian, saya sentiasa memegang prinsip bahawa apabila memilih pakaian adalah untuk melihat berbeza setiap hari.
Baiklah, ini sahaja pakaian saya dari Peperiksaan Akhir I hingga V untuk 5 mata pelajaran peperiksaan akhir. Selamat bercuti kepada semua pelajar. Saya berharap anda menikmati cuti semester. Dalam keghairahan jangan lupa keputusan peperiksaan akhir akan keluar tidak lama lagi. Anda boleh menikmati tetapi tidak terlalu banyak. 
 Chow!

Photos Courtesy of Nik Fadhil 



Comments

Popular posts from this blog

Jom Makan @Queen City Steamboat & Grill, TREC, Kuala Lumpur

Tayangan Perdana Filem "Fanna"

HIDUP SEBAGAI LELAKI